nedjelja, 25. listopada 2015.

Dobro došli na moj blog !

Prvo ću vam reći nešto o sebi :)
Zovem se Dženita, imam 15 godina. 
Otvorila sam blog kako bih sa Vama podjelila neka svoja iskustva, u nekim postovima dat ću Vam i neke savjete.Ideje za nove postove ćete mi davati i Vi tako što ćete ostaviti svoj komentar ispod posta, naravno ako to želite. 
Na ideju da otvorim blog došla sam jer ja obožavam pisati, pisanje je moj hobi, to me opušta i upotpunjuje. Jednostavno, sebe pronalazim u pisanju. Kao što vidite krećem od nule i da bih uspjela potreba mi je Vaša pomoć, a ja se iskreno nadam da ćete mi pomoći.
Zbog obaveza post ću objavljivati dva ili tri puta sedmično. Ovo je kao prvi post međutim pravi prvi post bit će favoriti Oktobra, to ću sve spremiti ove sedmice tako da post očekujte u četvrtak ili petak. Do tada lijep pozdrav ♥


Nema komentara:

Objavi komentar

U ovom gadgetu postoji pogreška