subota, 31. listopada 2015.

Favoriti Oktobra :)

Pozdrav :)
Rekla sam da ću svoj prvi zvanični post objaviti u četvrtak ili petak, međutim zbog obaveza nisam stigla. Ali evo ovaj predivni dan ću iskoristiti za to. Kao što vidite tema današnjeg posta su favoriti desetog mjeseca, potrudit ću se da ovaj post bude koliko-toliko dobar ali Vi mi ne zamjeriti jer tek sam na samom početku.
Pa krenimo..
Prva stvar je definitivno ova The One maskara.Ovo je zaista jedno čudo. Maskara je naručena u Oriflame-u po cijeni od 7 KM, ne žalim niti jedne marke što sam dala za nju. Lako se nanosi, dovoljno je nanijeti dva sloja i već imate divno oblikovane trepavice. Kako je krenula škola ne koristim ni jednu drugu osim nje, jer mi je najlakše s njom raditi u 5h ujutro. Iskrene preporuke.

Sljedeća stvar je ponovo Oriflameov proizvod i ponovo ovaj The One balzam za usne. Cure moje ja Vam ovu stvar ne mogu opisati. Naručila sam ga prošlog mjeseca po cijeni od 5 KM. Zadovoljna sam sa ovim proizvodom.Potpuno je ovako neka nude boja ali na usnama se primjeti samo kao sjaj. I njega redovno koristim u školu, na usnama traje dugo i ima predivan miris.
Znam da sam više dosadna sa Oriflemom ali šta ću kad imaju najbolje proizvode, naime ovo je labelo kupljeno po cijeni od 3 KM, to sam naručila jer mi je zaista potrebno nešto što ću svake minute imati pri ruci na ovim vjetrovitim jesenskim danima. Bez ovoga nigdje ne idem, ni u školu, ni u šetnju uvijek je uz mene, jer mi usnama vrati mekoću i obnovi ih u roku minute. Da nema ovaj predivan miris ne bi ni primjetile da nešto imate na usnama. 


Kao četvrti favorit ovog mjeseca uzela sam ovaj korektor koji je proizvod Farmasia. Svi znamo kako oni imaju kvalitetne proizvode. Korektor je naručen po cijeni od 6 KM, kao što vidite ja sam ga uzela u nijansi 03 i mislim da je mogao biti čak i za nijansu tamniji ali i ovako je zaista ali zaista savršen. Kako koristim ovaj proizvod ja više nemam problema sa podočnjacima, odlično obavlja svoj posao. Napravljen je tako da može doći u svaki kut oka i dobro to prekriti, ja ga koristim  i za prekrivanje crvenila na licu ako se gdje pojavi, kad ga koristim u te svrhe kao da ga i nema na licu a crvenilo nestane. Toliko o njemu, samo još mogu reći naručite ga i nećete se pokajati .
Zadnji proizvod, ja zaista nisam mogla a da i ovaj Gabrini lak ne stavim u favorite, iz razloga što ga nisam skidala sa noktiju. Tako mi se divno slaže uz jesenske outfite i uz samu jesen.

Toliko od mene za danas, nadam se da ste uživali u postu, pišite mi u komentare i na ask @Kombinacijee , do sljedećeg postaa ♥




2 komentara:

  1. Divan post, sviđa mi se kako pišeš. Puno sreće i uspjeha u daljnjem radu, pusa :* Ako želiš posjeti moj blog i učlani se ako ti se sviđa :) <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Svaka Vaša kritika mi mnogo znači, nije bitno da li je pozitivna ili negativna. Hvala ti puno, i ti također divno pišeš, učlanila sam se ❤❤❤

      Izbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška