ponedjeljak, 9. studenoga 2015.

Šta je u mojoj školskoj torbi ?

Pozdrav drage moje :)
Dobro došli u moj novi post. Posta nije bilo preko vikenda jer zaista sam imala puno obaveza ali eto danas sam našla vremena, no idemo mi sa temom..
Današnja tema trebala je biti već prije dva mjesec ali ja tada nisam imala blogg. Međutim, nikad nije kasno, pa krenimo..
Tema posta je Šta je u mojoj školskoj torbi ?
Dakle, ovako izgleda moja školska torba ili ruksak. Ništa posebno niti pretjerano, klasični ruksak sa dva dijela, veći i manji dio. Ne stvara mi neko opterećenje za kičmu i zadovoljna sam njime, jedino se kajem jer nisam uzela u ljubičastoj boji ali sve u svemu super je .
Već sam rekla da se sastoji iz dva dijela, pa krećemo od ovog većeg.. Šta se to ovdje sve nalazi ?!
Prva stvar su naravno knjige i sveske odnosno bilježnice. Danas ih je tu baš puno jer sam imala 7 časova, huh, naporan dan.

Sljedeća stvar je ova mala Spiritova pernica u ljubičastoj boji.Malih je dimenzija a opet dovoljno da stanu one osnovne stvari, olovke, gumica, mašinica, hemijske.. Volim ovu stvarčicu. P.s da ne zaboravim pogodna je i za puškice haha. Idemo dalje ...
Tu je još ovaj novčanik, nalazi se ovdje iz razloga što ne može stati i manji dio haha. Moram ga nositi jer imam dosta kartica tu, od kartice za biblioteku do mjesečne karte, te naravno novac. 
Prelazimo na manji dio :)
Prva stvar koja je tu su naravno slušalice. Šta bi drugo bilo, ponekad ih zaboravim ali hajde preživim haha
Sljedeća stvar, ovaj The One balzam za usne naručen iz Oriflema, danas je tu iz razloga što sam negdje izgubila ono svoje labelo. Oboje ste imali priliku vidjeti u prošlom postu. 
I posljednja stvar za danas je ovaj Fly Fly parfem. On je danas ovdje jer tu nije dezedorans naravno Rexona haha.Ovaj parfem sam dobila na poklon prije par dana i što više ga testiram. Zadovoljna sam mirisom i izgleda predivno.

Pitam se šta je to danas, nešto mi je ruksak kao uredan ?! O.o
Toliko od mene za danas, do sljedećeg posta.. ♥









Broj komentara: 6:

  1. Super post, imamo istu futrolu hahah. :)
    I ja sam uradila sličan post, pa ako imaš vremena pogledaj. ❤
    http://myfashioncornerbym.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. sladak post,samo nastavi tako :) pogledaj moj blog?puno bi mi značilo :)) http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super, samo nastavi.. Pogledaj moj blog ako želišš http://amiilan.blogspot.ba/ :***

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška