subota, 28. studenoga 2015.

Wishlist - Shein

Pozdrav za sve Vas,

Dobro došli u novi post, kao što vidite tema današnjeg posta je Wishlist sa poznatog sajta Shein ► SHEIN 
Krenimo...


Prva stvar je ova SAVRŠENA majica, liči na duksericu ali nije. Već dugo tražim majicu ovakvog tipa, i naravno gdje ću je pronaći ako ne ovdje. Natpis, boja sve mi odgovara. Vi je možete naručiti ovdje .


Tu je još jedna majica koja me osvojila u potpunosti. Zaljubila sam se u nju. Boja joj je prelijepa, i još ovi bijeli detalji, savršeno. Možete je naručiti ovdje .


Dalje, tu sad imamo jedne hlače. Kao što vidite u pitanju je farmer, naravno. Ne znam šta, ali u njima ima nešto posebno i našle su se ovdje na ovoj listi. Možete ih naručiti ovdje .


Sada je tu jedna SAVRŠENA ogrlica. I sami znate da je ovo sada u trendu i ovo me jednostavno osvojilo. Već zamišljam kako bi se uklapala u moje kombinacije. Naručite je ovdje .


I kao posljednja stvar na mojoj Shein Wishlist našle su se ove četkice. Imali ste ih priliku vidjeti i kod Ive , možete vidjeti kako je ona zadovoljna njima. Ako želite da ih testirate, naručite ih ovdje .

Toliko od mene za danas, nadam se da ste uživali i da ste pronašli nešto i za sebe na tom sajtu. 
Do sljedećeg posta.. ♥

IG: @dzenita7.9






2 komentara:

U ovom gadgetu postoji pogreška