nedjelja, 13. prosinca 2015.

November favourites

Pozdrav za sve, dobrodošli u novi post ☺
Nisam dugo pisala, jer ovi zadnji dani prvog polugodišta su previše zahtjevni tako da nemam baš dovoljno slobodnog vremena.

Današnja tema trebala je biti još prije par dana ali eto nikad nije kasno, zato krenimo ...


Prvi favorit jedanaestog mjeseca definitivno je ovaj Garnierov regenerator za kosu. Ne znam šta mi se desilo sa kosom zadnjih mjesec-dva ali tako je suha i nekako "naelektrisana". Uz pomoć ovog regeneratora ponovo dobijem svilenkastu kosu.



Sljedeća stvar, je ovaj losion na bazi alkohola a u pitanju je klindamicin. Kako mi je stanje kose grozno tako je i stanje lica grozno, naime, crvenilo i prištići su opet tu. Ovaj losion koristim samo prije spavanje jer suši lice ali s druge strane ga i čisti. Ta suha koža mi ne predstavlja problem jer uz pomoć Niveine kreme ponovo imam meku kožu. Kao što vidite ova bočica je od 50 ml, a cijena je oko 8 KM.


Dalje, tu je ovaj tekući puder iz Oriflame-a. Naručila sam ga po cijeni 7 KM. Ii kada je ovaj puder u pitanju, imam jednu dobru a jednu lošu stranu. Zapravo za ovu lošu stranu sam ja sama kriva jer nisam odabrala pravu nijansu ali i ovako je dobar.Dok njegova dobra strana je što je namjenjen za suhu kožu, znači ko ima masnu kožu neka ga ne uzima. Meni lično odgovara jer mi vjetar suši kožu,a dodatno je suši i ovaj losion, tako da je ovaj puder pun pogodak ako ne uzimamo u obzir nijansu. 


Ponovo je tu ovaj The One balzam za usne. Ljudi moji ja ne znam šta bih bez ovog proizvoda. Na što bi moje usne ličile po ovim vjetrovitim danima ? Bez ovoga nigdje ne idem. Miris i sjaj su dovoljni da nemam ispucale usne i da volim ovaj proizvod. Iskrene preporuke.

Toliko od mene za danas, sljedeći post ide u toku ove sedmice a do tada .. ♥



                                                          IG: dzenita7.9





1 komentar:

U ovom gadgetu postoji pogreška