petak, 29. siječnja 2016.

Organizacija i učenje

Lijep pozdrav za sve vas, prije svega kako ste mi ? Da li ste se navikli na školu ? Neki su krenuli ranije neki kasnije ali svima nam trebaju dobre ocjene, jer je ovo drugo polugodište i ono kao i prvo će brzo proći.

Tema današnjeg posta, kao što možete vidjeti u naslovu je organizacija i učenje, to nam je svima potrebno da bi ostvarili cilj koji smo sebi "zacrtali" za kraj ove školske godine.

Eh sad, osim organizacije za učenje nam je potrebna i volja, a i koncentracija. Odmah da vam kažem ako ćete vi sjesti da učite, a bit će vam sve zanimljivije od samog učenja onda bolje ostavite knjige sa strane i kad uspijete ostvariti koncentraciju "bacite" se na učenje.

Ja ću vam ovdje predstaviti svoje navike koje sam stekla kada je u pitanju učenje.
Krenimo .. 


Prvo, pogledam na rasporedu šta ja to sve trebam pripremiti za sutra, uzmem potrebni materijal i krećem. Moram da napomenem, ja dosta bolje pamtim i učim kada učim navečer nego tokom dana, sigurno zbog navike.







Prije samog učenja, prvo odradim zadaću jer poslije nemam snage da mozak uključim za zadatke iz matematike ili fizike. Tako da matematika mi je tu prva na redu, kao što vidite sada radimo na geometriji što meni i ne ide baš od ruke. No, idemo dalje..





Došli smo do učenja, tu mi se sasvim slučajno našao bosanski jezik. Meni jako bitan predmet, kad god učim bosanski na stolu je laptop, jer nekad mi se desi da nisam sigurna da li sam dobro zapisala dok je profesorica diktirala pa to provjerim na internetu. Osim ovoga, kada su u pitanju eseji ili lektire također se pomažem ovom stvarčicom haha

Kao i svi ostali tako i ja učim lekciju po lekciju. Počinjem učiti tako što je prvo pročitam, ispravim greške ako sam napravila, bitne pojmove podvučem nekom jakom bojom da bude uočljivo i krećem.

Ako ima nešto a mislim da ću zaboraviti, odnosno ostavim za kasnije obavezno zapišem na listić i zalijepim na laptop. Tako neću zaboraviti sigurno. Pored svega toga obavezno imam nešto za popiti pri ruci, jer učim na glas i grlo mi se brzo suši. 

Nadam se da ćete uzeti neke ideje i napraviti sebi neki plan i organizaciju.

Do sljedećeg posta ♥

E-Mail: jasicdzenita@gmail.com





Broj komentara: 6:

  1. Ja isto u zadnje vreme bolje ucim nocu posle 22h nego preko dana. Inace odlican post..♥♥

    Na mom blogu je novi post "Zasto Disney serije imaju smeh u pozadini" pa pogledaj. :) I uclani se ako mozes..♥♥
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Znači razumijemo se, pogledat ću post, i učlani se i ti značilo bi mi ❤

      Izbriši
  2. Meni je lakse da ucim nocu, nekako dok spavam sve mi 'slegne ' i ujutru sve znam. Odlicni su saveti.Uclanila sam se. ♥

    Sutra giweaway,uclani se ako zelis ----> Miljana Easy Skillful

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, i svakako ću sudjelovati u tom darivanju ❤❤

      Izbriši
  3. Odličan, koristan post! Želim ti puno sreće u daljnjem blogovanju! Tvoj sam novi član!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška