utorak, 19. siječnja 2016.

WISHLIST BANGGOOD

Lijep pozdrav drage moje, kako ste mi ?
Dobrodošli u novi post, napokon. Znam da nisam pisala dugo iako sam obećala, ali ja vam se zaista izvinjavam. Nego, šta ima kod vas, kako vam je prošao odmor ?

Ako vam treba razgovor ili savjet javite mi se na instagram: dzenita7.9 ili ako ipak želite ostati anonimni javite sa na ask.fm OVDJE.

A sada idemo dalje, ovako, danas ću vam predstaviti svoju listu zelja sa sajta BANGGOOD .
I sami vidite, a naravno i ja sam svjesna toga da sam još na samom početku i da možda nikada neću ostavariti nikakvu saradnju sa ovim sajtom. Nešto jako bitno što trebate znati u vezi ovog sajta je to da je poštarina besplatna i šalju u bilo koju zemlju. Krenimo..

Prva stvar koja se našla na mojoj listi je želja je ovo čudo, Ne trebam puno pričati o ovome, i sami znate da je to sada u trendu. Samo ću reći da predivno izgleda i da je predivno dizajnirano. Detaljnije možete pogledati i naručiti je OVDJE .


Sljedeća stvar je ova očaravajuća majica. Sastoji se iz dvije boje, kao što vidite u pitanju su plava i siva. Ovaj sivi džep, što predstavlja jedan divni detalj učio je ovaj komad odjeće još posebnijim Vi je možete naručiti OVDJE

Ovom džemperu sa ovim detaljom na sredini jednostavno nisam odolila. Tako je savršen ništa više neću reći, sem da detaljnije pogledate OVDJE



Tu imam jednu kapu, kada sam vidjela natpis rekla sam " to je to". Svaka žena treba imati kapu sa ovakvim natpisom, Naručite je OVDJE




I posljednja stvar na ovoj listi su ove četkice, mislim da bi ih svaka djevojka poželjela. Zato ih naručite OVDJE


Toliko od mene za danas, nadam se da više neće biti problema te da ću redovno objavljivati postove,
Do sljedećeg posta ... ♥

E-Mail: jasicdzenita@gmail.com


2 komentara:

U ovom gadgetu postoji pogreška