petak, 26. veljače 2016.

Farmasi noviteti



Pozdrav drage moje kako ste mi ? Kako je vama prošla ova radna sedmica, jeste li se umorile, da li je bilo ocjena ? Vjerujem da je sve bilo kako treba.

Ja sam se na ovaj lijepi petak odlučila opustiti uz pisanje, pa sam vam spremila novi post o Farmasi novitetima, 3 nova proizvoda za usne, kao što možete vidjeti u naslovu

Krenimo..




Prvi na listi je Farmasi ruž, kao što vidite moj je u nijansi 10, neka jaka ali lijepa roza boja. Već sam ga testirala, na usnama izgleda kao mat, fino je pigmentiran i dugo se zadržava na usnama. Za sada sam zadovoljna nisam se razočarala. Platila sam ga po cijeni od 5.90 KM .




Sljedeća stvar je nešto interesantno. Piše da je sjaj za usne, ali je ovo za mene tečni ruž haha
Tako je fino pigmentiran, nekako elegantan, ne znam zaista sve pohvale. Moj je u nijansi 11 i fino mi se slaže sa ružem kojeg sam gore spomenula




I posljednja stvar je olovka za usne u nijansi 204, huh, ne znam kojim proizvodom sam više oduševljena, zaista ima jako lijepu nijansu, nije prejaka za školu, iskrene preporuke


Toliko od mene za danas, pišite mi koji proizvod vam se najviše sviđa. Koristite li vi neki Farmasi proizvod, pišite i preporuke 

Do sljedećeg posta .. ♥

E-mail: jasicdzenita@gmail.com


Broj komentara: 9:

  1. Odlični proizvodi! Ruž i olovka su predivni!!!

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Farmasi proizvodi su zaista odlični! Super post! <3

    NEW POST --->http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/18th-episode-got-me-like.html
    NEW POST --->http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/tmi-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post,jako mi se sviđa.Blog ti je stvarno odličan. <3
    Pogledaj moj blog i ako želiš učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/02/parfem-cash.html

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličaan post!!
    Ako zelis mozes se uclaniti na moj blog, uzvratit cu <3<3

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala ti na tvojim lijepim rijecima! Zelimo ti i mi srecu u radu! Imate novi post! 💋 http://ljubav3340.blogspot.hr/2016/04/skolska-kombinacija.html#comments

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška