ponedjeljak, 22. veljače 2016.

Favorite jewelry parts

Lijep pozdrav, dobro došli u novi post koji pišem ovako kasno. Pišem danas iako je ponedjeljak, ali nemam obaveza za sutra pa iskorištavam slobodno vrijeme, a nije bilo posta tokom vikenda.

Danas ću vam pokazati najdraže stvari od nakita, iskreno ja nikad i ne volim baš ali eto nekad se pronađe prilika kad moram koristiti nakit da bi kombinacija bili potpunija. I da, ja imam jako loš ukus po pitanju nakita pa ne zamjerite 

Pa krenimo..



Prvi na listi je ovaj lančić koji je malo duži i ima privjesak slona. Njega sam najviše koristila tokom ovih "zimskih" dana, jer mi prelijepo izgledao na jednobojnim džemperima


Ponovo tu imamo jednu ogrlicu i sami znate da su ogrlice ovakvog tipa sada u trendu i ja sam je najviše koristila na bijelim košuljama i eto lijepo je izgledalo, kombinacija zbog ove neke pink boje izgleda veselije


Tu sad imamo jedne obične naušnice, ja sam veliki fan ovako ovih sitnih naušnica jer ne volim one ogromne haha. Imam ih baš puno i  nikad ih nije dosta.


Za kraj, ovdje je jedna lijepo dizajnirana šnala koja je u kosi samo kao neki detalj nema nikakav drugi efekat. Nosim je samo u posebnim prilikama, imam dvije i to sve upakirano izgleda lijepo 

Toliko od mene za danas, ubrzo ide novi post, do tada .. ♥

E-Mail: jasicdzenita@gmail.com




Broj komentara: 7:

  1. Sloncic je predivan, presladak nakit :)

    My new post is up, please check it out, I followed you so if you want to return it would be great, if you already did it Thank you! :D <3
    http://missbabybluelove.blogspot.rs/2016/02/black-and-white.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala ti što si posjetila moj blog! Pratim te sada, nadam se da ćeš uzvratiti na moja oba bloga :
    living-like-v.blogspot.com
    staliaisbae.blogspot.com

    Btw. super blog :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, kako i blog :D💗
    Uclanila sam se u tvoj blog, nadam se da ces uzvratiti :)

    🌼 NEW POST 🌼
    😊 http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.mk/2016/02/a-lot-of-women.html 😊

    OdgovoriIzbriši
  4. Ogrlica sa slonom mi se najvise svida! ♡ predivan post!

    ✨ kreativanblog.blogspot.com ✨

    OdgovoriIzbriši
  5. Divan post zaista.:)
    Postala sam clan tvog bloga ako zelis uzvrati.♥
    http://aleksandrascorner.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličnoo!

    Follow kolegice blogerice? http://redheads-diary.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška