subota, 6. veljače 2016.

January favorites

Drage moje, lijep pozdrav za sve vas i dobrodošle u moj novi post.


Kao što vidite, predstavljam vam favorite prošlog mjeseca. Tu i nema baš mnogo noviteta, ali nema veze, želim o svakom proizvodu napisati par stvari. Zato krenimo..



Prva stvar je ova The One maskara iz Oriflema, nju ste imali već priliku vidjeti i nekom od prošli postova. Zaljubila sam se u ovu maskaru, ne ostavlja grudvice, i lako se nanosi.Dva sloja su dovoljna za lijepo oblikovane trepavice. Sve pohvale i iskrene preporuke 



Sljedeća stvar je Farmasi krema za ruke. Prije sam veliku važnost predavala proizvodima iz Oriflema ali sada me Farmasi proizvodi sve više i više oduševljavaju. Ova krema čini ruke tako mekanim, jednostavno ih obnovi, a još dugo zadržava lijep miris.




Ponovo tu imamo jedan Farmasi proizvod, u pitanju je puder u kamenu. Kao što vidite moj je u nijansi 05 i zadovoljna sam njime. Prije njegovog nanošenja stavim običnu kremu za lice i to je to. Ima srednju pokrivnu moć i na licu se zadržava 3-4 sata, što je meni sasvim dovoljno 



Došao je na red i ovaj Fa dezodorans. Iskreno prije sam uživala u Rexoninim dezićima ali sad sam na testiranju Fa dezića. Ovaj me je kupio svojim mirisom, miris jeste malo jači ali nema veze. 


Došli smo do ove četke. Kupila sam je nedavno u cm-u, po nekoj zadovoljavajućoj cijeni. Kupila sam je samo zato što preslatko izgleda. Zaljubila sam se u njen izgled, a onda me osvojila i time kako obavlja svoj posao. Naime, koristim je ovaj gore već pomenuti kameni puder i jako sam zadovoljna fino to dotjeruje haha. E da, na početku sam se malo razočarala jer su počele opadati dlačice, ali nakon prvog pranja to je prestalo. Znači super stvarčica. 





Za sami kraj ostavila sam ova dva laka, jedan u jakoj crvenoj boji drugi u bordo boji.
Ja sam veliki fan Golden Rose lakova ali evo ova dva su izuzetak. Dugo budu na noktima, četkica im je posebna haha. I više sam koristila ovaj u bordo boji nekako mi se više uklapa u jesenske outfite.

Toliko od mene za danas, nadam se da ćete potražiti neke od proizvoda ili već imate iskustva sa nekim od njih, pišite mi u komentare

Do sljedećeg posta .. ♥

E-Mail: jasicdzenita@gmail.com





Broj komentara: 19:

  1. Super post <3
    Ako zelis uclani se u moj blog uzvraticu :)
    vannja9.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, postala sam clan tvog bloga, uzvrati ❤❤

      Izbriši
    2. Bila sam te zapratila, ali kad ti nisi uzvratila poništila sam praćenje, tako da ♥

      Izbriši
  2. Odlican post! Cetkica za makeup izgkeda bas slatko, a i jako mi je lijep onaj tamni lak ☺

    ❤ kreativanblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Super recenzija i proizvodi! Ako si za, mogle bi da pratimo jedna drugu. Javi mi na mom blogu. :)
    Vesna - Home Chic Club
    http://vesna-kreativnostidrugesitnice.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  4. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    OdgovoriIzbriši
  5. Divni favoriti ♥
    Uclanila sam se na tvoj blog,uzvrati ♥

    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post! Pratim te, sad si ti na redu! :))
    Vesna - Home Chic Club

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post! U zadnje vrijeme i mene bas privlace ovi farmasi proizvodi,jeftini su,a imaju vecinom sve dobre komentare,pa cu vjv probati ❤

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška