subota, 26. ožujka 2016.

TRENUTRNA KORPICA ŠMINKE

Lijep pozdrav i dobrodošli u novi post


Kao što vidite danas vam pričam o svojoj trenutnoj korpici šminke, i uglavnom za svaku od njih ću pisati recenzije

Pa krenimo ..



Tu prvo imamo dva kamena pudera, riječ je o Farmasi HAPPY FACE puderima. Kao što možete i vidjeti jedan sam potrošila ali već sam naručila drugi koji su u nijansi 05. A ovaj drugi je malo, zapravo malo više svjetliji i kupila sam ga prije par dana, on je u nijansi 04. Ove dvije nijanse mi se savršeno uklapaju, i zajedno daju odličnu završnicu na licu. Imaju srednju pokrivnu moć, i na licu se zadržavaju 3-4 sata što je za mene sasvim dovoljno. 


E sad, tu imamo jednu jako jako interesantnu stvarčicu o kojoj sam vam već pričala. Tu je četkica koju koristim za već gore pomenute pudere. U ruci je skroz lagana, preslatka je, odlično obavlja posao, jako je mekana, ne otpadaju dlačice, lako se pere, ma sve sve pohvale. 


Eh sad, ovaj beauty blender sam platila po cijeni od 3KM u Oriflame-u.  Osvojio me izgledom, bojom, načinom na koji ga koristim, onako kako obavlja svoj posao. Najviše ga koristim za tečni puder i korektor i s time sam zadovoljna.


Tu je korektor u stiku, također iz Farmasija. Dugo ga nisam koristila i sad sam mu se ponovo vratila. Mana mu je što uvijek prije njega moram staviti podlogu jer imam suho lice i moram dobro paziti po pitanju njega. Ali sve u svemu, koristim ga za podočnjake i u toj ulozi je idealan.



Dalje, tu je Melem za usne od mente, i ruž iz Avona.  Melem mi odlično obnavlja usne, lijepo miriše i odličan je. 
Ovaj Avonom ruž već sam vam spominjala i stvarno mi je odličan za školu,. boja je neka nude, prelijep miris i usne poslije njega su jako mekane, ne ostavlja otisak na čaši, dugo traje. Šta je još potrebno ? Zaista ništa više. 


Olovka za usne iz Farmasija u nijansi 204. Šta reći o njoj, boja dugo traje. lako se nanosi, super je, S tim da ima jednu manu koja me jako razočarala, usne poslije nje su jako jako suhe, ali eto ona je opet tu, u ovoj korpici, 



Posljednja stvar je ovaj lak za nokte, neka jako fina siva boja, ovih dana sam u fazonu sivih i crnih nijansi pa eto to je razlog zašto je ovaj lak tu. Ima jako dobru četkicu, dugo traje i to je to. 

Toliko od mene za danas, pišite mi u komentare da li ste probali neke od proizvoda, vaše utiske, do sljedećeg posta ..♥

E-Mail: jasicdzenita@gmail.com










Broj komentara: 20:

  1. Baš mi se sviđa beauty blender i olovka za usne, također svi ostali proizvodi su odlični. :) ♥
    http://beautyfashionbyl.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  2. Prelijep post, jako mi se sviđa ruž :)

    novi post--> http://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post, ruz je jaakoo lijep, kao i lak. Ostali proizvodi su takodje lijepi ali su mi se ovi najvise svidjeli. Evo linka od mog bloga pa ako zelis uclani se, ja na tvoj vec jesam :*

    lejlaleca.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Divna šminka! Ništa nisam koristila,ali nešto od ovog definitivno moram isprobati! Slike su sjajne ☺♥

    Posjetite moj blog,nova sam--> gabinesss.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš biti zadovoljna proizvodima ♥

      Izbriši
  5. Sviđaju mi se svi proizvodi! Super post! :*


    Vildana from Stalia Is BAE & Living Like V

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan post <3
    Nominirala sam te pa pogledaj --------> http://doroty4.blogspot.hr/2016/03/the-liebster-award.html

    OdgovoriIzbriši
  7. Super post!
    Uclani se u moj blog ,ja jesam u tvoj:http://lookinmycorner.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odličan post, zaista! Slike su baš slatke a proizvodi odlični. Samo tako nastavi! ♥

    innisall.blogspot.com <- Ovo je moj blog. Pogledaj ga i učlani se ako želiš!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divan post:) Proizvodi su prelepi:) Imas divan blog,bravo!
    Uclanila sam se u tvoj blog,uzvrati:http://anasworld7.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovi postovi su mi odlični, a proizvodi u tvojoj korpici su vrlo zanimljivi! :D <3

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška