subota, 30. travnja 2016.

PROIZVODI ZA USNE

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post
Prije svaka, ja vam se izvinjavam jer nisam dugo pisala, nekad nemam vremena, nekad nemam ideju, a nekad sam jednostavno umorna, ali evo ponovo sam tu i bit će redovni postovi


Kao što možete vidjeti iz naslova, danas vam pišem recenzije o mojim proizvodima za usne. I još prije samog početka želim reći da slike nisu baš najbolje ali svjetlost je grozna. Idemo ..




Tu prvo imamo tri ruža. Idemo s lijeva na desno

Prvi ruž sam naručila u Avonu po cijeni od 3.50 KM. Nisam očekivala ništa specijalno jer ne košta puno. Međutim kad se našao u mojoj kolekciji postao je nešto savršeno. Ovaj ruž je u nijansi DOLL PINK. Mene je oduševio svojom pigmentacijom i kao što možete vidjeti na slici iznad, jedini je koji nema ovaj blještavi sjaj. Nisam ga puno koristila, jer nije baš idealan za školu ali za proljeće svakako jeste. Uklapa se u bilo kakvu proljetnu kombinaciju. Na usnama traje dosta dugo i poslije samo malo vremena postaje suh i mogu slobodno da jedem i pijem šta god hoću. Sada ovakve ruževe možete naći u katalogu Avon za maj, na sniženju su i koštaju samo 2.90 KM. 

Sljedeći ruž je ovaj essence u nijansi 12 CANDY LOVE. Ovi ruževi nisu uopšte skupi jer su zaista odlični. Mene je boja osvojila. Bio bi još bolji kada ne bi imao ovaj sjaj u sebi ali eto Bože moj, šta je tu je. I ovakav je savršen. Pogodan za sve prilike, školu, šetnju, izlazak ama baš sve. Stvarno dugo traje na usnama i imaš prelijep miris. Mislim da ću njega ovih dana najviše i koristiti.

I posljednji ruž je također iz Avona i također je plaćen po cijeni od 3.50 KM. Ovaj je u AMOUR nijansi. On kao i prvi ruž vrijedi više od onoga koliko je košta. Njega sam najviše koristila pa ću ga sada vjerovatno ostaviti malo sa strane. Da ne bih ponavljala uglavnom je sve isto kao i kod prvog ruža osim što ovaj posjeduje i sjaj u sebi. 



Tu sad imamo dvije olovke za usne.
Prva je iz Framasija o njoj sam vam već pisala. U nijansi je 204 i za mene je savršena. Na slici iznad to je druga boja. Savršena pigmentacija, dugo traje, praktična je. preporučila bih je početnicama jer je stvarno lako raditi s njom. Samo jedina mana nje je što je dosta suha. I ja prije nje uvijek moram staviti obično labelo da tako stoji minutu dvije i onda nanesem nju. 

Druga olovka je od essence-a. Nju sam kupila prije par dana, jer sam sad u fazonu ide proljeće trebaju mi veselije boje. Ona je baš izmišljena za to. Također savršena boja, savršeno pigmentirana ALI ona je još suhlja od prve olovke, pokušala sam i s njom raditi ono nanijeti je prelo labela međutim nije funkcionisalo pa sam morala smisliti nešto novo. Naime, nju nanesem i onda preko nje stavim balzam THE ONE koji ćete moći vidjeti u nastavku. I onda je to i više nego dobro izgleda kao ruž i uopšte ne ostaje otisak. Pa ako imate sličan problem pokušajte i vi tako. 



Tu su sada dva sjaja za usne. 
Krenut ću s desne strane. THE ONE balzam za usne ako se može tako nazvati jer ima ulogu sjaja je odličan. Dobila sam ga na poklon a možete ga pronaći u katalogu ORIFLAME. Ostavlja samo sjajan trag i ako su vam usne ispucale osjetit ćete kao mentol na usnama i u početku će biti malo 'fuj' ali djeluje i zaista obnavlja usnice, Već sam pomenula u kakvu ga još svrhu koristim.

Farmasijev sjaj za usne je FUJ. U nijansi je 11 i na početku sam bila oduševljena bojom jer stvarno ono vau. Ali sada stoji mi u kolekciji bez ikakve upotrebe. Probala sam ga svega dva puta i mislim da ni neću više. Tako je mljackast i ljepljiv na usnama, ne želim ni zamišljati uopšte, Jedan veliki minus 
za ovaj proizvod.


Tu sada imamo preslatke stvarčice. Naime ovo su uzorci LUXE ruževa. Oni koji su ikada prelistali Avonov katalog znaju koliko koštaju i koliko su kvalitetni ovi ruževi. Oni nemaju mane. Možete ih naći i kao mat a i sa ovim sjajem. U prošlom katalogu jedan uzorak je koštao svega 50 kf a može se koristiti više od pet puta sigurno. Sigurno je da ću naručiti jednu od ove 4 nijanse jer su me već kupili. Pigmentacija, miris, dugotrajnost, mekoća sve sve sve. Iskrene preporuke. Ja sam ih naručila samo zato jer su preslatko izgledali ali su me oduševili. Nisam očekivala ovo zaista.

Toliko od mene za danas, nadam se da ste uživali, u komentare pišite reakcije i da li ste probali neke od ovih proizvoda, pišite neke preporuke od essence-a. 

Do sljedećeg posta .. ♥

E-mail: jasicdzenita@gmail.com 





Broj komentara: 8:

  1. Odlican post. Ovi LuXe uzorci su mi bas simpaticni. Zapratila sam te. :*

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, stvarno su simpatični. Puno ti hvala ♥

      Izbriši
  2. Super post! Jako mi se dopadaju avon i essence ruževi! :) <3
    P.S. Imaš odličan blog! <3 <3
    http://miasixchic.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, a ruževi su zaista savršenstvo. ❤

      Izbriši
  3. najviše mi se sviđaju olovke za usne kao i sjajevi :)
    zapratila sam te pa ako možeš uzvrati :))

    http://lamiyasworld.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  4. odličan post!
    essence ruževi su predivni! :*

    ksendzi.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška