subota, 7. svibnja 2016.

APRIL FAVORITES

Pozdrav drage moje i dobrodošle u novi post



. Danas ću vam predstaviti proizvode koje sam ja najviše koristila u aprilu. Nema ih puno, svega par proizvoda iz razloga što smo pola aprila bili na raspustu tako da sam samo sjedila kući ili išla u šetnju tako da mi nije bila potrebna šminka

Da ne duljim, idemo..





Prvi na listi je parfemski sprej ultra Sexy pink. Avonov je i svi znate koliko oni imaju kvalitetne proizvode, Ovaj sprej sam dobila na poklon i svidio mi se. Ima jako profinjen i ženstven miris, Ne traje dugo ali je zato dosta praktičan pa može ići s nama gdje god da krenemo. Bočica mu je također simpatična. Ja ga nosim sa sobom i u školu a koristila sam ga i kući. Nije uopšte skup a idealan je poklon za svaku ženu. Sigurno ću naručiti još jedan za sebe, a bit će i izbor nekome za rođendan. 












Sljedeća stvar je ova Volcanic Iceland krema za tijelo iz Planet Spa kolekcije, 
Imam i masku za tijelo ali nju baš i ne koristim i s njom nisam baš zadovoljna jer je s blatom i ima dosta neugodan miris. Nije baš neugodan nego prejak što meni ne odgovara. Dok, ova krema ima blaži miris, i on je jak ali ne kao maska. Krema je dosta gusta, ali vidim da odgovora mojoj koži. Brzo se upija i nekako kao da hrani kožu. Koža poslije njenog nanošenja je dosta mekana tako traje nekoliko sati. Uglavnom je koristim poslije tuširanja i u jutru kad ustanem imam fino mekanu kožu. Za ovu kremu iskrene preporuke. Možete je naći u Avonovom katalogu. 












Sada je tu Golden Rose lak za nokte. Definitivno su mi njihovi lakovi najdraži. Širok izbor nijansi. Četkica idealna nije ni pretanka i ni predebela. Lako se skida a dugo traje. U svojoj kolekciji njih i imam najviše i najviše ih i koristim. Skoro sam kupila jedan lak i počele su da opadaju dlačice što me jako iznerviralo. Međutim, kod Golden Rose lakova to nikad nije bio problem. 
A eto u ovom mjesecu, najviše sam koristila ovaj u nekoj finoj blagoj boji, nijansa je 206. 




Mislim da sam vam više dosada sa ovim ružem. 
Već sam par puta pisala o njemu i dugo me ovako neki proizvod nije oduševio, 
Stvarno nema mane. Fino je pigmentiran, dugo traje, nije ljepljiv, slatko pakovanje, neka fina nude boja, idealan za sve prilike, savršen miris, još i ova srca koja su "ugravirana" po njemu, ma savršenstvo, 
Mislim da vrijedi i više od 3.50 KM. Ali mislim da više nema u ovoj nijansi što je velika šteta. 
Najviše sam ga koristila za školu. Usne sa njim  izgledaju kao obnovljene. Prelistajte Avonov broj za ovaj mjesec i izaberite sebi nijansu kakvu želite za 2.90 KM. Zaista vrijedi više od toga, 











Jedna slatka beba je nedavno dobila svoje mjesto u mojoj kolekciji. 
Otišla sam u cm s namjerom da kupim olovku za usne, a vratila sam se sa par proizvoda, 
Ova četkica je mala, praktična ali kad sam ju otvorila na prvu sam se razočarala. Bila je tako oštra, gruba i već odmah se par dlačica našlo u mojoj ruci. Međutim, poslije prvog pranja sve to se promijenilo ka boljem. Koristim je sada za korektor i tečni puder. Fino obavlja svoj posao ali mora imati malu pomoć beauty blendera. Sve u svemu nije najbolja ali je onako srednje korisna. Bez obzira na to, najviše sam je koristila u Aprilu.









Essence olovka za usne u prelijepoj rozoj boji. Tako mi je dobro došla u ovim proljetnim danima.
Kupila sam je nedavno i zadovoljna sam svime, osim što je dosta suha. Ali, riješila sam to, Na nju nanesem The One balzam za unse i dobijem završnicu kao nekog savršenog roze ruža. Prezadovoljna sam pigmentacijom.
 Duuugo traje što mi je jako bitno. 







Toliko od mene za danas, pišite mi utiske u komentare i da li ste koristili neke od proizvoda. 
Do sljedećeg posta .. ♥

E-mail: jasicdzenita@gmail.com

   

Broj komentara: 20:

  1. Super post

    http://anastazijaiemma.blogspot.hr/2016/05/celebrity-tag.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Super favoriti. GR lakovi su odlicni i ja ih volim :)

    http://mojasvastaricams.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlican post,lak nam se bas svidjaa ❤️
    http://sjfashionlove.blogspot.rs/?m=1

    OdgovoriIzbriši
  4. Super post!Imaš divne proizvode!
    Zapratila sam te,tacno sam 45ta,volela bih kada bi pogledala moj blog i uzvratila 😘😘😘

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlični favoriti Dženita! Svaki post ti je bolji i bolji <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlican post :) Uclanila sam se, uzvrati <3 ;) mylifestylecreation.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Hi dear! Thanks for your follow :) I follow you back now (n. 48). Have a nice day! Kisses!

    OdgovoriIzbriši
  8. Super su ti favoriti! Također obožavam Essence olovke za usne. :D

    itsnina23.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Super post!

    Ako želiš učlani se u moj blog,ja sam se već učlanila u tvoj!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška