nedjelja, 22. svibnja 2016.

GIWEAWAY !

Lijep pozdrav za sve i dobrodošli u novi post
Kako sam i obećala sa 50 pratitelja na blogu ide giweaway, ovo je ustvari neko mini darivanje kao mali znak pažnje i zahvalnosti ..



U toku ovog mjeseca nisam bila aktivna, ali nadam se da me razumijete jer se bliži kraj školske godine i zaista imam previše obaveza. Dok nisam pisala stizale su mi nove stvarčice iz Avona i smislila sam bar pet tema o za nove postove. 
Da ne duljim, u giweaway-u će se naći dvije stvarčice i to:


Maska za tijelo iz Planet Spa kolekcije. Među tim stvarčicama koje su stigle, (neke su kupljene, neke sam dobila na poklon) ponovo se našla i ova maska. Već sam vam pričala o njoj, i rekla svoje utiske, pa sam odlučila da ovu poklonim nekome od vas, jer možda će vama odgovarati. 


I druga stvarčica, je essence olovka za usne. Ovo je moja olovka o kojoj sam već pisala a za vas ću kupiti drugu i potrudit se da izaberem dobru nijansu. 

S obzirom da je ovo moj prvi giweaway i da još nisam spremna za nešto više, on je samo za Bosnu i Hercegovinu.I nadam se da mi ne zamjerate na ovako skromnim stvarima. 

Pravila učestvovanja:
1. Biti član mog bloga ( sa desne strane, PRIDRUŽI SE OVOJ WEB LOKACIJI)
2. Zapratiti me instagramu OVDJE (nije obavezno)
3. U komentar ostavite ime i prezime, grad, vašu mail adresu i redni broj komentara

Pobjednika izvlačim preko RANDOM.ORG 

Sretno svima ♥

E-mail: jasicdzenita@gmail.com


Broj komentara: 12:

  1. Dzemila Babic,Banovici,dz.milababic@gmail.com,1.

    OdgovoriIzbriši
  2. Medina Beslagic, Sarajevo, medinabeslagic@yahoo.com, 2.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lejla Spahic, Bijelo Polje, spahiclejla2@gmail.com, 3.

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post jako mi se sviđa tvoj blog <3
    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) <3
    https://doroty4.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan giveaway. Nisam iz BiH, ali sam sigurna da će se oduševiti osoba koja dobije nagradu. :) ♥

    Pogledaj moj blog i učlani se ako želiš ----> innisall.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Super post kao i giveaway. Ja nisam iz BIH, no bit će 100% nekih prijava.

    Učlanila sam se nadam se da ćeš uzvratit

    lena-s-life-blog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Proizvodi deluju odlično, šteta što nije internacionalni giveaway :)
    Inače učlanila sam se u tvoj bloog :)

    introvertna-holandjanka.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Divan post!
    Pratim i na instagramu i na blogu. :)
    Još uvijek ne otkrivam identitet pa se nadam da mogu ipak učestvovati, ako me izvučeš naravno da ću ti reći sve podatke. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i naravno da možeš učestvovati ♥
      Redni broj 4 :)

      Izbriši
  9. Super post.♥
    Aleksandra Rakic. Rudo. Rakicaca020@gmail.com
    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati.


    https://aleksandrascorner.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška