subota, 22. listopada 2016.

ROSEGAL WISHLIST | HALLOWEEN

Pozdrav za sve i dobrodošli u moj novi post, 

u ovom postu ću vam predstaviti svoju listu želja sa sajta ROSEGAL

Prije svega molim vas, klik na ove linkove ispod



Prva stvar je ova deblja majica.
Crna, sa natpisom bijelih slova, natpis je odličan, sviđa mi se i dobro bi mi došla u zimskim danima.
Možete je pogledati OVDJE
























Dalje, tu je jedan set kistova, jednostavan a imam neki dojam da će odlično obavljati svoj posao
Možete ih pogledati OVDJE





















I zadnja stvar na listi je ovaj elegantni sat.
Jednostavan a opet lijep i to je t što se tiče ovog sata.
Možete ga pogledati OVDJE















Toliko od mene za danas, pišite u komentare kako vam se sviđaju stvari koje sam stavila u svoju wishlistu
E-mail; jasicdzenita@gmail.com

Broj komentara: 8:

  1. Predobra wishlista, prvi đemper je savršen!! <33

    Fantastiko World

    OdgovoriIzbriši
  2. Your blog is very nice and I am following you.
    I would like for you to follow back - it is
    fun to support new bloggers!
    Best wishes, Mimi
    http://inmyprimetime.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super post!!! Definitivno ću naručiti duksericu!! :D
    Ako želiš mozes me zapratiti :D - uzvraćam
    www.stashaana.blogspot.com
    I ako budeš imala vremena ostavi mi neki savet <3

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvari izgledaju predivno!
    Majica je savršena, super post :)

    https://catherinehere.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška