subota, 24. prosinca 2016.

ROSEGAL REVIEW #2

Dobro jutro, lijep pozdrav za sve i dobrodošli u novi post


Danas ću vam predstaviti proizvode koje sam naručila sa vama već dobro poznatog sajta ROSEGAL
Već drugi put naručujem s njihovog sajta i kao i prvi puta i sad sam jako zadovoljna, kvalitetom odjeće, brzinom isporuke, ljubaznošću, i na kraju krajeva sve je jako dobro upakirano. Samo moram napomenuti da mi jedna stvar nije došla ne znam iz kojeg razloga ali nema veze. Idemo 


Prva stvar na današnjoj listi, a ujedno i stvar kojom sam najviše zadovoljna je ova majica sa preslatkim printom. Kao što vidite majica je dugih rukava, sa širokim trakama oko rukava i oko struka. Preudobna je, jako lagana,mekana a opet i jako jako topla. Već sam je nosila i u školu i mnogima se svidjela. I što je najbitnije od svega je to da je pamučna. Možete je detaljnije pogledati OVDJE/HERE



Sljedeće dvije stvari su ovi satovi. Znam da više smaram s ovim jer stalno naručujem satove, ali kada Rosegal ima širok izbor satova, a uz to i jako kvalietetnih. Međutim,sada su u pitanju muški satovi. Prvi sat je za brata, a drugi za prijatelja. Drugi sat izgleda jako moderno i elegantno, dok prvi sat je baš za dječake od 10/12 godina. Jako su čvrsti. Brat se od svog sata ne odvaja, dok će prijatelj svoj vidjeti za rođendan i nadam se da će mu se svidjeti. Satove pogledajte klikom OVDJE/HERE i OVDJE/HERE


I posljednja stvar za danas je ovaj prsten. Koštao je svega 1 dolar a izgleda odlično i dobro dođe na ruci kao modni detalj. Redovno ga nosim, sviđa mi se. Ne uvija se, jako je čvrst i pohvale za ovaj proizvod obzirom na cijenu. Možete ga pogledati OVDJE/HERE 

Toliko od mene za danas, pišite u komentare kako vam se sviđaju proizvodi i da li ste naručivali sa njihovog sajta. Do sljedećeg posta ♥
E-mail: jasicdzenita@gmail.com






Broj komentara: 28:

  1. Wooow! Sve je tako prekrasno da se ne mogu odlučiti *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post - THIS IS MY LIFE

    OdgovoriIzbriši
  2. Majica je preslatka i voljela bih je imati. Desni sat mi je puno ljepsi bas zbog toga sto je elegantniji. Odlican post.

    beautybydorotea.blogspot.hr

    OdgovoriIzbriši
  3. Merry Christmas)) Have a joyful time!
    Lovely new items!
    KireiKana

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post!
    Svrati: https://eniiway.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post! Najvise mi se svidja prsten!

    OdgovoriIzbriši
  6. The Meow Pull over is so cute!!!

    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivne si stvari naručila. Zapratila sam te, nadam se da ćeš uzvratiti <3

    https://enotes10.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši
  8. Veoma su lepe stvari.Najvise mi se svidja majca.Zapratila sam te,nadam se da ces uzvratiti.Hvala! ^^

    http://jovanasuniquecorner.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlične stvari. Zapratila sam te pa bi mi bilo drago da uzvratiš.

    http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  10. Odličan post

    http://shizasblog.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  11. Jako lijep sat i majica,sve je ljepo


    sweet-girls-em.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška