nedjelja, 2. travnja 2017.

I'M FINE THANK YOU

Lijepo pozdrav za sve vas i dobrodošli u novi post

Dugo nisam pisala, ali obaveze oko škole ovih dana mi ne daju mira. Sad se sve to stabiliziralo pa ćemo se više družiti. Vrijeme je zaista prelijepo, proljeće je odavno tu, nadam se da to dobro iskorištavate

Da ne duljim, danas ću vam predstaviti jednu prelijepu majicu sa sajta vama dobro poznatog -  ROSEGAL.
Ova majica trebala je da mi stigne još prije dva mjeseca, ali došla je naknadno. Ja sam zaista oduševljena materijalom i ovo je najbolja majica do sad naručena i definitivno najbolja koju posjedujem. Pamučna je, veličina mi odgovara, boja - pa ja bih to rekla kao prljavo siva, nije čisto siva već je kao "pošpricana" crnom bojom. Sve sve sve mi odgovara i jako mi je drago zbog toga.
Majicu možete detaljnije pogledati OVDJE/HERE



Toliko od ovog posta, ljubim vas !

E-mail: jasicdzenita@gmail.com



Broj komentara: 12:

  1. Majica je extra, ja bas volim te jednostavne :)

    Charming Coco

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicna je
    Ja imam slicnu,samo sa razlicitom bojom i tekstom,al sve u svemu jako elegantna i laka za kombinirati.
    P.s pratim te Dzenita,ako zelis pogledaj novi post na mom blogu....../

    OdgovoriIzbriši
  3. Baš mi se dopada majica! Sjajan post♥

    http://lifella2.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. This tshirt is so cute!!


    gloriamakeupfm.blogspot.it

    OdgovoriIzbriši
  5. Prelep duks sa prelepim natpisom.Prvi put sam na tvom blogu i jako mi se svideo, sadržaj tvog bloga je jako zanimljiv.
    Prijavila sam se na tvoj blog.
    Bilo bi mi drago ako bi posetila moj blog:anastasijakostic.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  6. Džemerić je presladak, a i natpis je veoma inspirišuć ♥♥

    lifestorybyk.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši